Friday, May 25, 2012

Melangsingkan Badan Tanpa Rasa Lapar!!!

Sedang mencari produk yang paling berkesan untuk melangsingkan badan secara semulajadi?
Selepas post akak yang lepas, akak telah menerima banyak soalan daripada pembaca tentang produk terbaru yang akak telah cuba sendiri. Ini ceritanya..

Acaiberi (Acai Berry)
Buah yang ditemui tumbuh secara semulajadi di kawasan tengah dan selatan America dan Brazil ini adalah sejenis buah yang mendapat liputan yang sangat meluas pada masa kini. Buah Acai beri dipercayai dapat memberi kebaikan yang luar biasa terhadap kesihatan manusia.
Buah ini dapat memberi kesan penyahoksidaan yang tinggi, justeru dipercayai dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan secara keseluruhan, mengurangkan risiko serangan kanser dan mengubati banyak masalah kesihatan.

Banyak kawan-kawan akak yang telah mencuba produk ini dan ternyata sangat berkesan. Selain mengawal selera makan,produk ini membantu membakar lemak secara semulajadi. Terdapat beberapa kawan akak yang melaporkan bahawa mereka kehilangan 3KG dalam masa sebulan, tapi akak (mungkin sebab semangat akak lebih kuat dan pengamalan gaya hidup sihat) mampu menurunkan 6KG dalam satu bulan.

Cuma RM10 sehari + senaman ringan + menambahkan pengambilan makanan berserat tinggi untuk menghilangkan 6Kg dalam satu bulan.

Dapatkan produk ini sekarang juga..


No comments:

Post a Comment