Thursday, March 10, 2011

Rahsia Keanjalan Kulit dan Payu Dara




Satu perkara yang akan terjadi dan terus berlaku dalam hidup kita tanpa perlu diusahakan ialah ..PENUAAN.
Bagi seorang wanita, dua aset paling penting dan (sedihnye..) paling ketara dalam proses penuaan ialah kulit dan payu dara. Kulit meliputi 16-18 peratus berat badan kita. Maksudnya.. kalau puan-puan memiliki berat 50kg, kira-kira 9 kg badan kita datang dari kulit kita. Apabila usia menjadi lanjut, keadaan kulit akan menjadi kurang anjal dan kedut-kedut serta garis-garis yang tidak diundang akan mula muncul dengan sendirinya..Mulanya proses kehilangan kegebuan pada kulit muka, leher, tangan.. dan seterusnya....

Selain daripada kulit badan, 'adik kembar' kita juga akan mula berubah bentuk, saiz dan kepejalannya. Walaupun latihan fizikal dan pemakanan mampu membantu, namun selalunya tidak memadai. Apabila usia meningkat, tahap estrogen dalam badan akan mula merosot. Lama-kelamaan, reseptor estrogen pada payu dara tidak lagi menerima bekalan hormon estrogen yang mencukupi bagi merangsang perkembangan payu dara yang lazimnya berlaku sepanjang masa. Akibatnya, proses penuaan pada payu dara akan mula kelihatan. Keadaan ini akan menjadi lebih teruk akibat pengurangan berat badan, selepas bersalin atau menyusu anak.

Aduh..akak Farmasi ni.. pagi-pagi dah bincang pasal benda-benda tak menggembirakan...

Eh..tunggu dulu... akak ada berita baik juga.. Sebenarnya, walaupun proses penuaan adalah satu proses yang tidak boleh ditolak, namun ada rahsia terbaru yang boleh kita amalkan untuk melambatkan proses tersebut.

Akak sudah menjumpai rahsianya: Nuvafemme. Puan-puan bacalah kebaikan Nuvafemme di sini.. Kalau nak kekal muda, cantik dan seksi macam Daphne ..Opps.. sorry.. Dahlia Iking, bolehlah cuba produk ini. Klik di sini untuk tempahan atau email akak terus untuk khidmat nasihat FOC (Free Of Charge).

Untuk dapatkan produk Nuvafemme, sila klik di sini..

No comments:

Post a Comment