Thursday, March 3, 2011

Testimonial-Sheep Placenta


33 tahun, tapi nampak seperti 23 tahun!

Selama ini saya mengalami masalah kulit kering dan disebabkan oleh kekeringan kulit, kedutan mula muncul pada muka dan bahagian leher. Saya sudah mencuba pelbagai jenis krim yang dalam pasaran, tetapi tiada yang memberikan keputusan yang memuaskan. Ada pula krim yang telah menyebabkan masalah alahan dan kulit saya menjadi gatal-gatal.
Salah seorang kenalan saya memperkenalkan saya kepada blog akak dan atas nasihat akak Farmasi, saya mula mengambil produk 'Sheep Placenta'. Saya sudah mengambil 'Sheep Placenta' selama 6 bulan. Saya berjaya melihat kesan produk ini selepas 1 bulan mengambilnya. Kulit saya menjadi lebih lembap dan masalah kekeringan kulit pada kulit muka menjadi berkurangan. Kini selepas kira-kira 6 bulan mengamalkan produk ini, kulit muka saya menjadi lebih cerah dan berseri. Saya tidak perlu bersusah-payah membeli dan mencuba pelbagai jenis produk dalam pasaran lagi. Saya sangat berpuas hati dengan keberkesanan produk ajaib ini!
Terima Kasih Sheep Placenta!
Tahukah anda, sebiji kapsul Sheep Placenta sehari, dua kali sehari boleh membantu anda mendapatkan kulit yang gebu dan cerah dalam masa 1 bulan? Selain itu, sebiji kapsul "Sheep Placenta' dicampurkan dengan krim malam anda, disapukan pada muka (digunakan seperti mask) selama semalaman boleh memberikan anda kesan yang menakjubkan dalam masa 1 malam!
Dapatkan 'Sheep Placenta' anda hari ini di sini, atau hubungi akak Farmasi melalui email (slimmingbeauti@gmail.com) untuk promosi hebat.


2 comments:

  1. Total Image Sheep Placenta with EPO and ALA is touted to deliver an array of youth-promoting ingredients to help erase years of damage from your body… read detail review at:
    http://kidbuxblog.com/stay-young-with-total-image/

    ReplyDelete